Înapoi
Cum pot intra în posesia unui terminal?
Vă rugăm să completaţi formularul nostru din pagina de Contact, sau să ne sunaţi la numărul de telefon 021 529 7101. Ulterior, vom stabili împreună detaliile colaborării.
Ce servicii sunt disponibile la terminal?
Pentru a vedea lista serviciilor disponibile la terminalele de plată ZebraPay, vă rugăm consultaţi secţiunea Servicii.
Ce avantaje îmi poate aduce amplasarea unui terminal în locaţia mea?
Printre principalele avantaje poti fi amintite: creşterea traficului în locaţia dvs., fidelizarea clienţilor actuali şi atragerea de noi clienţi, diversificarea serviciilor puse la dispoziţia consumatorilor, fără costuri suplimentare, diferenţierea faţă de concurenţă, creşterea vânzărilor.


În cazul în care aveţi o întrebare pe care nu o găsiţi aici, vă rugăm să ne trimiteţi un e-mail la adresa contact@zebrapay.ro sau să ne sunaţi la 021 529 710.
Înapoi
Întrebări frecvente - Dealeri
Ce trebuie să fac pentru a dezvolta o afacere cu terminale de plată?
Pentru a dezvolta un business cu terminale de plată va oferim două variante:
  • Achiziţie - devenind proprietar al terminalelor – ZebraPay vă oferă consultanţă şi recomandări de producători de terminale, cu care a avut experienţe anterioare pozitive.
  • Chirie - preluând în chirie un număr de terminale care vor asigura dezvoltarea optimă a unei zone - Zebrapay vă poate oferi în chirie terminale pe baza unui contract de minimum 2 ani.
Care este procedura de lucru?
  • Se alege varianta prin care se intră în posesia terminalelor (achiziţie sau chirie);
  • Se semnează contractul;
  • Se stabileşte un plan de dezvoltare şi activităţile operaţionale aferente implementării acestuia.
Cât costă un terminal?
Costul unui terminal poate varia, în funcţie de tipul componentelor acestuia. Terminalul poate fi ales şi configurat în funcţie de bugetul disponibil. De asemenea, puteţi opta pentru terminale noi sau second-hand.
În cât timp se pot amortiza costurile?
Dacă terminalul este amplasat într-o locaţie optimă, costul achiziţionării sale poate fi amortizat într-o perioadă cuprinsă între 9 şi 12 luni.
Care este lista de discounturi şi comisioane?
Dealerul ZebraPay primeşte până la 80% din toate beneficiile negociate de către ZebraPay cu furnizorii şi 100% din adaosul comercial practicat la încărcarea electronică.
Ce suport primesc din partea ZebraPay?
ZebraPay pune la dispoziţia fiecărui dealer actualizarea gratuită a softului pe toată perioada colaborării, suport tehnic, financiar şi de marketing, call-center pentru clienţi, aplicaţie de monitorizare a funcţionalităţii terminalelor în timp real, îndrumare şi consultanţă pentru o dezvoltare corectă a afacerii.


În cazul în care aveţi o întrebare pe care nu o găsiţi aici, vă rugăm să ne trimiteţi un e-mail la adresa contact@zebrapay.ro sau să ne sunaţi la 021 529 710.
Înapoi
Nu pot utiliza un cod PIN PaySafeCard. Cum procedez?
Pentru informații sau dificultăți legate de utilizarea unui cod PIN PaySafeCard, vă rugăm să vă adresați PaySafeCard utilizând secţiunea Contact www.paysafecard.com/ro-ro/ajutor/formular-de-contact sau la adresa de e-mail: info@paysafecard.com.
Nu am primit chitanţa cu codul Paysafecard. Cum procedez pentru a-mi recupera chitanţa Paysafecard?
Pentru recuperarea unei chitanţe neemise sau pierdute care conţine un cod PIN Paysafecard achiziţionat de la unul din terminalele de plată ZebraPay, este necesar a se urma următoarea procedură:
  • Apel către serviciul Call Center ZebraPay (021 529 71 01, program Luni - Vineri 09:00 - 21:00, Sâmbătă - Duminică 09:00 - 17:00) sau transmiterea unui e-mail cu această solicitare la adresa callcenter@zebrapay.ro;
  • Transmiterea chitanţei se va face prin e-mail, la adresa indicată numai după ce veţi furniza către noi:
    • O copie a actului de identitate, paşaport sau permis auto;
    • O copie a unei facturi de utilităţi (apă, energie electrica, gaze, TV) de la adresa regăsită în actul de identitate.
Pentru a evita această procedură, vă recomandăm să completaţi o adresă de e-mail validă în rubrica din ecranul de cumpărare la care veţi primi automat chitanţa după finalizarea cu succes a tranzacţiei. Pentru restituirea creditului Paysafecard sau alte probleme legate de PIN este necesar să vă adresaţi către emitentul codului, la adresa de e-mail info@paysafecard.com.
Pe chitanță apare tranzacție nereușită/anulată.
În această situație, tranzacția nu a fost finalizată. Vă rugăm să refaceți tranzacția utilizând bonul de rest la terminalul ZebraPay. Pentru asistenţă puteţi contacta serviciul Call Center la numărul de telefon 021 529 71 01.
Am introdus greşit numărul de înmatriculare la achiziţionarea unei roviniete.
În cazul în care nu a trecut o oră de la achiziţionarea rovinietei, aveţi posibilitatea să o corectaţi accesând direct de pe terminal, serviciul "Rovinietă" şi apoi "Corectaţi numărul de înmatriculare pentru o rovinietă existentă". În cazul în care a trecut mai mult de o oră, vă rugăm să vă adresaţi CNADNR (www.cnadnr.ro/contact.php).
Care sunt metodele de plată acceptate la terminalele ZebraPay?
Metodele de plată acceptate sunt: numerar, bonuri de rest ZebraPay, SEQR sau Bitcoin.
Am reîncărcat cu credit/opţiune, dar am tastat greşit numărul de telefon.
Tranzacţiile de reîncărcare sunt ireversibile. Vă recomandăm să vă adresaţi furnizorului de telefonie mobilă pentru mai multe informaţii.
Cum pot intra în posesia banilor de pe bonul de rest?
Bonul de rest poate fi utilizat direct la terminalele ZebraPay pentru oricare dintre serviciile disponibile. Pentru restituirea banilor, numerar sau într-un cont bancar, vă rugăm să contactaţi serviciul Call Center la numărul de telefon 021 529 71 01.
Cum pot obţine o factură fiscală pentru tranzacţiile efectuate la un terminal ZebraPay?
Pentru a obţine o factură fiscală, vă rugăm să ne trimiteţi, la adresa de e-mail callcenter@zebrapay.ro, copia sau datele chitanţei eliberate de către terminalul ZebraPay şi datele firmei.
Am introdus greşit codul de client la plata unei facturi.
Vă rugăm să contactaţi serviciul Call Center la numărul de telefon 021 529 71 01 pentru a vă asista în soluţionarea acestei situaţii.
Cum activez un cod de reîncărcare FocusSat?
Puteţi activa codul apelând unul dintre numerele de telefon afişate pe chitanţa emisă de către terminalul ZebraPay.
Doresc să cumpăr un bilet CFR dar, la terminalul ZebraPay, nu sunt afişate toate variantele de trenuri pentru ruta selectată.
La terminalele ZebraPay pot fi achiziționate bilete doar pentru trenurile ale căror oră de plecare este peste cel puţin 12 ore de la momentul accesării serviciului.
Am efectuat plata unei facturi pentru un alt furnizor decât cel care a emis factura. Cum pot efectua corecţia?
Vă rugăm să contactați serviciul Call Center la numărul de telefon 021 529 71 01 pentru a vă asista în soluţionarea acestei situaţii.
Am pierdut chitanţa. Cum pot obţine o copie a chitanţei?
Vă rugăm să contactaţi serviciul Call Center la numărul de telefon 021 529 71 01 pentru a vă asista în soluţionarea acestei situaţii.
Am introdus o bancnotă în terminal, însă aceasta nu a fost înregistrată în tranzacţie și nici restituită.
Vă rugăm să contactaţi serviciul Call Center la numărul de telefon 021 529 71 01 pentru a vă asista în soluţionarea acestei situaţii.


În cazul în care aveţi o întrebare pe care nu o găsiţi aici, vă rugăm să ne trimiteţi un e-mail la adresa contact@zebrapay.ro sau să ne sunaţi la 021 529 710.